Prekių katalogas

Įmontuojamas šaldytuvas Bosch KIS87ADD0

  • Savybės:

    • TouchControl - elektroninis temperatūros reguliavimas, pateikiama tiksli skaitmeninė informacija.
    • FreshSense - pastovios temperatūros palaikymas dėka išmaniųjų jutiklių technologijos.
    • 1 kompresorius / 2 šalčio cirkuliacijos sistemos su atostogų režimo nustatymu šaldytuvo skyriui.
    • Optinė ir akustinė sistema, įspėjanti apie temperatūros pakilimą, su atminties funkcija "Memory.
    • Durelių tvirtinimas plokščiaisiais lankstais.
    • Greitas atvėsinimas su automatiniu funkcijos išsijungimu.
    • Ventiliatorius. 5 nedūžtančio stiklo lentynėlės (4 reguliuojamo aukščio), iš jų lentynėlė iš nerūdijančio stiklo, padalinama, suteikianti daugiau padėjimo galimybių šaldytuve.
    • easyAccess lentynėlė - lengvai ir greitai viskas pasiekiama ir puikiai matoma.
    • VitaFreshplus stalčius su drėgmės reguliavimu išlaiko vaisius ir daržoves šviežius 2 kartus ilgiau. 

    Techniniai duomenys:

    • 1772 mm montuojamas šaldytuvas su LowFrost šaldikliu.
    • Energijos sąnaudų klasė: D, 149 kWh/metus.
    • Visas tūris: 269 l.
    • Šaldytuvo tūris: 208 l.
    • Šaldiklio tūris: 61 l.
    • LED vidaus apšvietimas šaldytuvo skyriuje. ****- šaldiklis Low Frost 61 l.
    • Greitas užšaldymas. Užšaldymo pajėgumas: 9 kg per 24 val.
    • Šalčio išlaikymo trukmė nutrūkus elektros tiekimui: 30 val.
    • Permatomi šaldiklio stalčiai: 2, iš kurių 1 didelis stalčius BigBox.
    • VarioZone – išimamos stiklinės lentynėlės, kuomet reikia daugiau vietos.
    • Reguliuojamos kojelės priekyje, ratukai gale.
    • Durys pritvirtintos iš dešinės, galima pakeisti.
    • Akustinis triukšmas: 35 dB(A) re 1 pW.
    • Nišos matmenys (AxPxG): 177,5x56x55 cm.
    • Svoris 66,8 kg
    • Svoris su pakuote 68 kg

    Energijos efektyvumo etiketė:


    Daugiau informacijos gamintojo puslapyje

    Apie gamintoją:

    BOSCH yra pasaulyje pirmaujanti buitinės technikos gamintoja. Įmonės strateginis tikslas yra kurti sprendimus skaitmenizuotam gyvenimui, ir gerinti gyvenimo kokybę visame pasaulyje savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas.